
THE i4
De eerste 100% elektrische BMW Gran Coupe
De eerste 100% elektrische BMW Gran Coupé garandeert met een actieradius tot aan 590 kilometer* ongekend veel rijplezier – volledig emissievrij. De vierdeurs BMW i4 belooft met een maximum vermogen van maar liefst 390 kW (530 pk) indrukwekkende prestaties, terwijl zijn grote actieradius hem ook voor de lange afstand een ideale reisauto maakt. De bijna geluidloze dynamische vermogensafgifte moet u gewoon ervaren.
The i4 design
De BMW i4 opent een nieuw elektrisch tijdperk voor de BMW Gran Coupés. De duidelijke vlakverdeling, de coupé-achtige daklijn en de vloeiende vormen geven de auto een sportief en elegant uiterlijk, dat door de moderne carrosseriekleur Frozen Light Copper wordt versterkt. Verfijnde lijnen accentueren de uitzonderlijke dynamiek van de 100% elektrische aandrijving. Bovendien verwijzen de blauwe elementen in de voorzijde, op de flanken en op de achterzijde naar de roots van deze vooruitstrevende Gran Coupé: BMW i. De cockpit van de BMW i4 oogt minimalistisch en is dankzij het grote Curved Display als centraal weergavescherm volledig op de bestuurder gericht. Tegelijkertijd laat het door het doorlopende glazen panoramadak lichte en ruimtelijke interieur de serene rust van de elektrische aandrijving optimaal tot zijn recht komen.





DE BMW i4
GROTE ACTIERADIUS EN COMFORT VOOR DE LANGE AFSTAND.
Op korte en lange ritten, in de stad en op bochtige buitenwegen – de volledig elektrisch aangedreven BMW i4 biedt met een actieradius tot aan 590 kilometer* veel flexibiliteit en ongekend grote alledaagse inzetbaarheid. De vrijwel geluidloze aandrijving en de optimaal op de BMW i4 afgestemde ondersteltechniek geven ook bij hoge snelheden en onder uitdagende omstandigheden de indruk dat de auto naar zijn bestemming zweeft.
De Gran Coupé accelereert in slechts vier seconden vanuit stilstand naar 100 km/h en biedt daarnaast een soevereine wegligging. De modelspecifieke dempertechnologie zorgt dat de ronduit fenomenale acceleratie niet alleen een opwindende belevenis is, maar dat de bestuurder de auto ook volledig onder controle houdt, zonder doorslippende wielen of stuurcorrecties.
